fredag 12. juli 2019

Dagens søm...

Selv om solen skinner og gradestokken viser 25 grader ute, fortsetter jeg å "gjemme" meg nede på syrommet. Der slapper jeg så godt av, og koser med sammen med alle symaskinene mine.

I dag testet jeg ut et nytt mønster. Jumpsuit til barn, laget av IdaVictoria.no . Siden størrelsen på jumpsuiten startet på 92, måtte jeg selv tegne et mindre mønster slik at jeg kunne sy til lille Klara, som fortsatt bruker Str 80.


Man kan sy veldig mange forskjellige varianter av denne jumpsuiten. Lange ben, korte ben, lange ermer, t-skorte ermer, singlet-ermer, strikk i bena eller ribb i bena. Så her er det bare å velge og vrake.
Og siden det er sommer og varmt valgte jeg singlett-ermer, i tillegg til en med korte og en med litt lengre ben....


Min lille modell i farta!




Nå skal jeg gjøre noe jeg har gruet meg til en god stund!
Nemlig å hente Sofus i barnehagen, for aller siste gang!!!
Etter ferien blir han skolegutt og skal begynne på skolen og SFO.

Ønsker deg en fortsatt fin sommerdag!

Vi blogges....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...