fredag 12. juli 2019

Siste dag i barnehagen...

 Ja, i dag var det litt sørgmodig og rart å hente barna i barnehagen. 
Det var Sofus sin aller siste dag som barnehagegutt. 
Etter sommerferien blir han skolegutt, og skal begynne på skolen og SFO.


Tenk at lille Sofusen min har blitt så stor allerede!! 
Gurimalla som tiden flyr!


Jeg synes ikke det er lenge siden jeg fulgte han i barnehagen for aller første gang.
En super spent liten gutt på 1,5 år skulle ut i den store verden uten mamma og pappa.


Og nå, fem år senere, er han klar for skolen!
 Store fine Sofusen min!!

 Nå skal vi ha tre uker sommerferie sammen, 
og det gleder jeg meg veldig til!

Ønsker deg fortsatt en NydeligFlott fredag!
Håper solen skinner hos deg også.

Vi blogges....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...