onsdag 10. juli 2019

Nytt skjørt...

I dag er det ekstremt varmt ute, og jeg gjør alt jeg kan for ikke å klage på varmen!! Så i dag formiddag "gjemte" jeg meg fra sola og varmen, og søkte tilflukt nede på syrommet et par timer. 
Dagens sømtid ble til to putetrekk jeg sydde på bestilling, pluss et nytt skjørt til Klara. 


Skjørtet sydde jeg uten mønster, mål og beskrivelse. 
Jeg har kun sett bilde av et lignende skjørt tidligere, 
og "limt det fast" inne i hodet mitt, 
så i dag prøvde jeg meg på å sy et slikt skjørt til Klara. 


Jeg hadde ikke så mange pompoms-baller ( eller hva det heter ) , 
men jeg stappet i de jeg fant på syrommet. 
Med rosa tyll, som tidligere hang over Klara sin seng 
ble det raskt en nytt og artig skjørt til min lille ballerina!


Klara ble glad for overraskelsen som ventet henne da hun kom hjem fra barnehagen 
og begynte straks å ramse opp fargen på de forskjellige "ballene" inni skjørtet.


Nå skal jeg og min lille ballerina ut og vanne blomstene, 
så de ikke tørster ihjel i denne deilige varmen vi plutselig har fått ute.

Ønsker deg som titter innom en fortsatt fin uke!

Vi blogges....



1 kommentar:

  1. Veldig hyggelig å følge bloggen din og din fine familie! Gøy at du har begynt å blogge igjen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...