onsdag 27. juni 2018

Hipp hurra!

Først vil jeg si tusen takk for alle de NydeligFlotte tilbakemeldingene jeg fikk etter forrige innlegg! Da fortsetter jeg som jeg pleier, og blogger om de tingene jeg liker aller best! Barna mine, sømprosjektene mine, hjemmet mitt, kreative sysler og ellers hverdagslige ting med fargerike bilder til...

Og jeg må si meg enig med Bjørg (som er den aller flinkeste til å legge igjen hyggelige kommentarer) at jeg ikke er så flink til å svare på kommentarene dere legger igjen... Dette skal jeg bli flinkere til, jeg lover! Samtidig vil jeg forsikre dere om at jeg alltid leser kommentarene, og jeg synes det er så hyggelig at dere legger igjen en liten hilsen etter at dere har vært her!!

I dag har jeg sydd litt nede på syrommet igjen, med blogginnlegget om symaskinene i bakhodet. Jeg har tatt litt bilder underveis, og prøver så godt jeg kan å få ferdig et blogginnlegg før ferien!!

Så tilbake dagens overskrift....


HIPP HURRA!!!
ALEKSANDER 30 ÅR!!

I dag fyller mannen min 30 år! Hipp hurra!

Aleksander, du er et fantastisk menneske! 
Verdens beste kjæreste, og verdens beste pappa for Sofus og Klara! 
Jeg er så glad for at jeg får dele livet mitt med deg!! 
Elsker deg så utrolig masse!!

Bursdagsgaven fra meg fikk Aleksander for to uker siden.  
Jeg spanderte på han en langhelg på VANN , et spahotell i Sverige. 

Så her kommer et lite bildedryss fra det deilige oppholdet :




Vi var super heldige med været,
så det ble mye soling og bading ute, 
i tillegg til enda mere bading i de seks bassengene de har innendørs!




Vann er favoritt hotellet vårt, og vi reiser gjerne dit hvis vi skal på kjærestetur!
Vi tok ikke så mange bilder denne gangen, 
men trykk HER for å se flere bilder fra fjorårets spa-tur.

Nå skal jeg hente Sofus i barnehagen, 
og så skal vi glede oss til bursdags"barnet" kommer hjem fra jobb!!
Vi har jo et par gaver til han skal få....

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott onsdag!!

Vi blogges...




1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...