onsdag 18. april 2018

Nytt favorittmønster!!


Jeg tror dette nesten er i ferd med å bli en syblogg.... 
Jeg synes det er så gøy å sy, og bruker all den ledige tiden min nede på syrommet!
Så fort Klara sover løper jeg ned og storkoser meg med symaskinene mine!!


Symaskinene.... Flertall?! Ja, nå har jeg faktisk kjøpt meg TO  symaskiner til!!
Hvorfor jeg har fått meg flere symaskiner skal jeg fortelle deg en annen dag....
I dag vil jeg vise dere mitt nye favotitt-mønster.



Her om dagen prøvde jeg ut dette mønsteret for aller første gang.
Jersey kjole med sving, fra Idavictoria.no.
Jeg har lenge ønsket meg det, og siden sommeren nærmer seg, 
tok jeg meg råd til å kjøpe det.

Den første kjolen sydde jeg i dette hjertestoffet fra Stofflykke
Kjolen var lett å sy, og passformen ble helt perfekt. 
I tillegg er den så myk og god å ha på seg, at jeg har gått i den i tre dager nå....

* knis *


Når Klara sover i dag skal jeg sy enda en kjole.
Den skal jeg ha på meg på fest til helgen!
Gleder meg!!

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott dag!
Håper solen skinner hos deg i dag!!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...