mandag 23. april 2018

NydeligFlott luksusproblem...

I helgen fikk jeg en etterlengtet pakke i posten....
15 kg med NydeligFlotte stoffer!!! 
De skal etterhvert bli til putetrekk, kjoler, shorts, sengetøy, toalettmapper og mye annet.
I første omgang skal jeg sy ti nye putetrekk til pallesofa´n på verandaen...


Ser du noen stoffer du liker, så syr jeg med glede noen putetrekk på bestilling også!!

Nå må jeg ned på syrommet og rydde litt i stoffhyllene!!
Hvor i all verden skal jeg gjøre av denne bunken??
Hyllene er ganske så fulle.....

* Et NydeligFlott luksusproblem!! *

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott start på uka!!

Vi blogges...


2 kommentarer:

  1. Hvor har du kjøpt alle de fine stoffene?

    Hilsen Mona

    SvarSlett
  2. Wow, 15 kg. Det var litt av en pakke :-) Selv har jeg solgt unna like mange kg med retrotekstiler på FB og Finn. Hadde behov for å skifte ut noen av tekstilene og kun beholde de jeg virkelig liker. Veldig fint å se at jeg ikke er den eneste igjen som liker retrotekstiler. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...