onsdag 28. mars 2018

Frokost...

De siste ukene har jeg spist det samme til frokost hver dag...
Jeg er et frokost-menneske og trenger mat omtrent med en gang jeg står opp.
Og denne retten har jeg fått skikkelig dilla på.


* Knekkebrød * smør * gulost * Majones * egg * agurk * salt & pepper * 
og nå, siden det er påske.... * alfalfa spirer eller karse * 


Og hvis jeg skal velge mellom kaffe og te, så tar jeg en kopp te. 
Te passer så godt sammen med knekkebrød og pålegg. 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, 
men frokosten ble så "påskete" og fin i dag, 
så jeg bare måtte knipse noen bilder.... 


Sola skinner, så det blir nok en liten tur ut med barna i dag, 
tross sår hals og rennende nese... 
"Endelig" var det min tur til å bli forkjølet! 
Men jeg skal ikke klage, jeg har ikke vært syk på evigheter!!
Et par ekstra kopper med te nå, så vil jeg sikkert føle meg bedre!

Ønsker deg en NydeligFlott onsdag!

Vi blogges...


1 kommentar:

  1. Egg - veldig godt OG sunt :-) Jeg er også blitt syk etter å ha sluppet unna i minst et halvt år. Spiser masse hvitløk og unngår søtsaker nå. Det hjelper :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...