fredag 24. november 2017

Juleduker !

I dag trillet Klara og jeg en laaaaang tur. Vi hadde mange ærender som måtte gjøres, 
pluss at Klara skulle innom helsestasjonen og veie seg. Så da var det bare å trille av gårde.

Et av stedene vi stoppet var bruktmarkedet. Der var hyllene fylt opp med julepynt, og da jeg oppdaget en hylle fylt med juleduker sa jeg høyt til meg selv ( og Klara ) "Åh-oh. Dette kommer til å gå hardt utover lommeboken...." Heldigvis kostet ikke dukene mer en mellom 10 og 30 kr, så jeg plukket med meg alle jeg likte. 


Så nå skal jeg sy kjole til Klara, et par smekker, og noen putetrekk... 


Noen fine julekuler tok vi også med oss...  
De minnet meg sånn om julepynten til mormor!


Denne uken har jeg hatt systue oppe i stua, ettersom mannen har vært bortreist.
Jeg har fått sydd mange julegaver, men det står fortsatt noen igjen på lista....

Nå gleder jeg meg til første søndag i advent. 
Det skal bli så koselig å pynte opp huset til jul igjen!!

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott helg!!

Vi blogges...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...