mandag 27. november 2017

Sko fra 67

Når det gjelder sko har jeg alltid gått for det komfortable valget. Høye hæler, NEI TAKK!!
Da jeg konfirmerte meg brukte jeg grøne Dr Martens under bunaden, og da jeg giftet meg hadde jeg på meg hvite Converse....


På loftet har jeg en hel pose med høyhælte støvletter, som jeg aldri bruker.... Så da jeg fikk tilbud om et par sko fra nettbutikken Footway.no, brukte jeg laaaang tid på å bestemme meg for hvilken type sko jeg skulle velge....


Etter å ha tittet gjennom det store utvalget, 
falt valget på et par lave støvletter fra Sixtyseven
Jeg fant ut at det var på høy tid å bevege seg ut av komfortsonen, 
og gi høyhælte sko en ny sjangse!
De hadde to ganske like modeller, 
så jeg valgte den med lavest hæl.  
Greit å begynne et sted, også kan jeg heller bevege meg oppover i høyden, 
hvis jeg vender meg til å bruke disse...


Så var det bare å bestemme seg for størrelse.... 
Jeg bruker vanligvis 37, 37,5 eller 38, så å velge hvilken størrelse jeg skulle bestille, 
uten å ha prøvd skoene først, synes jeg var litt skummelt!
Jeg tok mål av foten min og tittet på størrelseguiden, 
og la et par støvletter i str 37 i handlekurven.
Så var det bare å vente på å få pakke i posten...


Fem dager senere kom pakken i posten, og skoene passet perfekt! 

* JIPPI *


De var like fine som på bildet, 
og de var faktisk veldig gode å ha på seg. 
Hælen var akkurat passe høy, 
så disse skoene kommer nok aldri til å ende opp 
på loftet sammen med de andre støvlettene mine!

* kins *

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott ny uke!!

* Skoene er sponset av Footway.no *


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...