fredag 17. november 2017

Gratulerer med dagen!!

Er bare en snartur innom bloggen i dag for å ønske alle en 
NydeligFlott verdens prematurdag!

Klara er for anledningen kledd i lilla fra topp til tå, 
siden denne dagen har fått tildelt fargen lilla.
Det morsomme bildet jeg tok av Klara ved siden av fødselsplakaten sin 
har også byttet farge for anledningen... Fra grønt til lilla... 
Og pryder i dag Fødselsplakat.no sin Instagram side...


Sånn, nå må jeg fortsette videre på dagens oppgaver, 
før jeg kan lene meg tilbake og nyte en herlig helg sammen med 
den lille gode familien min.

Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott helg!

Vi blogges...





1 kommentar:

  1. Godt gjort å få Klara til å ligge likedan som babyen på plakaten :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...