søndag 11. desember 2016

Utrolig praktisk!

For en tid tilbake ble jeg kontaktet av VeA Design. Et nytt norsk merke innen barneromsinteriør. De skulle straks lansere sin første kolleksjon og lurte på om jeg var interessert i å motta noen av produktene deres.... Og etter å ha tittet gjennom produktkatalogen og lest litt om familien bak VeA, sa jeg selvsagt ja til å motta er par produkter...



Her om dagen kom pakken i posten. Sofus fikk hjelpe meg å åpne opp. Inni pakken lå det fine ting til både Sofus og Klara. Sofus ble så fornøyd! Og utbrøt straks "Det er til Klara, og dette er til meg. Oi, så fint! Tusen takk, Mamma!"


Julestria er ganske så hektisk om dagen, men i dag fikk jeg endelig tatt i bruk det ene av produktene. En praktisk "sengelomme" som enkelt kan festes på sengekanten med borrelås. Så utrolig praktisk å ha alt i en lomme sengen da. Sofus fikk også lomme til sengen sin, den har tog på seg...


Vi fikk et sett til med praktiske produkter, men det får jeg vise frem en annen gang. Er du nysgjerrig kan du jo ta turen innom VeA Design og se. 


Nå er det tid for lunsj, etterfulgt av søndagstur, og så pynting av pepperkakehus!!
Ønsker deg en NydeligFlott 3. (!!!) søndag i advent.

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...