lørdag 10. desember 2016

Pepperkakehuset Del.1

I år hadde jeg egentlig ikke tenkt til å bake så stort pepperkakehus.... Tanken var å lage et par små hus som vi kunne kose oss med å pynte.... Men der var mannen min uenig med meg gitt!!
Han mente at vi ihvertfall måtte lage et likt som ifjor... Lett for han å si, tenkte jeg, det er jo jeg som må bake det uansett.... Men hva gjør man ikke for å glede mannen i sitt liv....

* hihi *


Så jeg satte i gang, sammen med Sofus, mens pappan passet på Klara. 
Vi tegnet maler, klippet ut... Kjevlet og bakte ut.... Og det gikk overraskende bra. 
Og for å gjøre Sofus ekstra glad, lagde jeg (på frihånd) en pepperkakegarasje også....
Bare for å overgå fjorårets kreasjon liksom, nå som jeg like greit var så godt i gang...


Det er første gang jeg har laget en garasje, så jeg må si meg meget fornøyd!!
Det ble Sofus også, og som du kan se i bakgrunnen kommer han allerede kjørendes med en lekebil, som skal parkere inni garasjen.... 

Nå er Sofus og pappa´n i butikken for å kjøpe pynt, 
slik at vi kan dekorere huset, garasjen og trærne i NydeligFlott stil!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...