mandag 12. desember 2016

Pepperkakehuset Del 2

I går, da Klara tok seg en formiddagslur, satte vi oss til bords, mannen min og jeg, for å pynte pepperkakehuset og garasjen. Sofus var også med på leken, men han hadde ikke ro i rompa til å sitte med oss hele tiden, så han kom og gikk litt som han følte for. Men han passet på å fylle opp magen sin med både nonstop, marshmallows og melis....

* hihi *

Her ser dere det ferdige resultatet.... 


Pepperkakehuset har vi plassert i fin høyde, slik at Sofus ( og vi voksne ) kan gå og titte på det når vi vil.... Det hender at pipa blir tom for marshmallows innimellom, men da fyller jeg den bare opp igjen... 

* knis *


Det ovale barskapet fikk jeg til jul i fjor, av søsteren min! 
Det er såååå fint, ikke sant?!? 


Inni huset bor det en liten mann.... Kan du se han?


* Hei på deg *


På det lille taket har vi lagt "planker".... Og små istapper henger ned...



Det er litt forskjellige biler innom garasjen, og for anledningen har jeg parkert min favorittbil, blandt alle lekebilene i Sofus sin samling, en turkis boble...



Garasjeporten har også fått planker på seg... og en gul nonstop-lampe over porten.



I skrivende stund er mannen og Sofus ute på jakt etter et lite juletre. Blir spennende å se hva de kommer hjem med... 


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott start på uka!

Vi blogges...


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...