fredag 4. november 2016

Nye smokker...

Da Klara var på sykehuset brukte hun "sykehussmokker". 
Men da vi begynte å planlegge hjemreisen kom jeg til å tenke på at vi 
måtte skaffe oss noen smokker som hun kunne bruke hjemme....


Så da passet det ekstra godt at jeg mottok en mail samme dag 
som jeg hadde tenkt å begi meg ut på smokkejakt... 


Mailen var fra Elin, hos TwistShake....
Hun fortalte at de skulle lansere en serie med smokker,
og hun lurte på om jeg kunne tenke meg å la Klara prøve ut et par smokker...
Det sa jeg selvsagt ja til, siden jeg uansett var på jakt etter smokker til vårt lille mirakel!


Smokkene hadde de laget i samme farger som flaskene sine,
så da jeg skulle velge et sett med to smokker,
falt valget på fargene Peach & Turkis.


Størrelsen jeg valgte var fra 0-6 mnd, men de har også str 6mnd +.
Og de søte små smokkene passet perfekt for Klara.


I forbindelse med nylanseringen av smokkene fikk jeg også lov til å dele ut en rabattkode til mine kjære følgere. Rabatten er på 20% og gjelder hele sortimentet, også på allerede nedprisede varer....



Rabattkoden er : nydeligflottbloggen20


Jeg kunne ikke dy meg!!!
Så jeg testet ut rabattkoden og kjøpte flere flasker til Klara. 
har vi tåteflasker i alle regnbuens farger!!!


Gjett om jeg ønsker meg flere smokker i matchende farger!!

* knis *


TwistShake sine fargerike flasker passer perfekt hjemme i huset vårt, og med en så fargerik kolleksjon blir ikke kokingen av flaskene så kjedelig heller... Man kan jo ikke kjede seg når man ser på så mange fine farger samtidig....


I dag er det fredag, og det første snøfallet har kommet. 
Mannen min er ute i hagen og raker løv. Klara sover søtt i sengen ved siden av meg, mens jeg jobber litt på datan. Sofusen er også hjemme med oss i dag. Han fikk velge om han skulle ha fri eller gå i barnehagen, og da valgte han selvsagt å ha fri... Han har vært en flittig liten hjelper ute i hagen, men kom nettopp inn fordi det var så kaldt ute. Jeg er enig!! 

* Brrr * 


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott fredag!!


* Smokken er sponset av TwistShake *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...