søndag 6. november 2016

K for Klara

Det kommer stadig pakker til både meg og barna i posten.
De fleste vet jeg om og går og venter på...
Men når det plutselig ligger en hentelapp i postkassen med en helt uventet pakke, blir det straks veldig spennende!! Så i går sendte jeg mannen av gårde på posten for å hente ut den mystiske pakken.... Og da han kom hjem igjen og vi fikk åpnet pakken ble jeg helt.........


..........målløs!!!


En eske full av barneklær i alle regnbuens farger!


På kortet sto det :
" Kjære familie. Jeg har fulgt dere på instagram og den flotte bloggen noen måneder. Sett hvordan bittelille Klara har vokst seg stor og sterk, og nå endelig har fått kommet hjem. Jeg elsker å sy, og jeg elsker å kunne overraske og glede andre, så her har dere litt fargerikt babytøy til lillefrøkna, og selvfølgelig noe til den tøffe og flinke storebroren også. Babyklærne er i str 50/56 og fleecebuksa i str 110, håper jeg ikke har bommet alt for mye på str. 
Lykke til videre. Klem fra Sølvi. "


Snakk om å bli satt ut!! Flinkeste og snilleste Sølvi, med det morsomme og fargerike klesmerket Hæppi Kidz by Sølvi, har sydd en hel kolleksjon til lille Klara. Jeg er helt målløs, men likevel sitter jeg her og "babler" i vei, for jeg må jo bare vise frem alt det fine som lå i esken!!


Deilig dress med K på. K for Klara! 
Pappan til Klara ble spesielt glad for denne, 
da han ikke synes det er så lett å kle bukser på Klara. 
Så hans favorittplagg til sin lille datter er dressene Sølvi lager!!


Rosa og blått sett m / bukse, body og matchende smekke.


Lilla og orange sett m/ Ullbukse, ullbody, jakke og lue.

 Gult og grønt sett m/ to bukser og en body.

Men ikke nok med det!!!
Til storebror Sofus hadde Sølvi lagd en tøff fleecebukse med politibiler i lommene.


Sofus ble så glad da jeg trakk buksa opp av esken, og han utbrøt begeistret med høy stemme : 
" Ser du, Mamma! Jeg sa det var noe til meg også.....!!!"


Sofus fikk også et morsomt spill. Memory, laget av små stoffbiter. 
En helt genial idé hvis man har mye restestoff til overs!! 


Vi måtte selvsagt sette oss ned og prøve ut spillet med en gang....




I bunn av esken lå det et lite sett med klær pakket inn med en sløyfe. 
Og på lappen sto det :
" Dette er dukkeklær, håper dere har, eller får en dukke i fremtiden..."


Gjett hvem som nettopp fikk en dukke i storebror-gave av mormoren sin...  Sofus!!!
Så nå har dukken hans fått på seg tøybleie, ullsokker, bukse, trøye, skjerf og jakke..... 
Se så fin den ble!! 


Sølvi.....Altså..... Du er bare helt fantastisk! 
Det er akkurat slike fargerike og gøyale klær jeg har lyst til å kle opp barna mine i. 
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å overraske oss på den måten!!!
Du er NydeligFlott!


2 kommentarer:

  1. Så mange flotte klær, blei helt satt ut jeg også no, tenk at et vilt fremmed menneske har et så stort hjerte for andre mennesker <3 så godt å lese at det går så fint med lille Klara, det varmer hjertet mitt. Lykke til vidre alle fire :)

    SvarSlett
  2. Så gøy!!! Og så nydelige plagg! Vakre og fargerike til Klara, flott og tøff bukse til Sofus, og så moro med de fine dukkeklærne da :-D Skjønner at du liker sånne overraskelser ja :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...