onsdag 2. november 2016

November...

....er her!
Den siste høstmåneden. Klokka er stilt tilbake, kveldene er mørke.
Mannen min fortalte nettopp at det var meldt snø, 
så nå måtte han se å få skiftet til vinterdekk på bilene....

Brrrr, jeg begynner å fryse bare av tanken på snø og slaps!


Men jeg er ved godt mot og frykter ikke! 
Kjelleren er fylt med ved, tøflene er funnet frem 
og nok et nytt pledd fra VIGA er kommet i hus....


Etter at Sofus fikk sitt blå Knit Wrap pledd i våres, 
ble dét straks en ny favoritt blandt husets beboere!!
Så da vi skulle velge oss et nytt høstpledd var ikke valget så vanskelig å ta.


Og nå har nok er Knit Wrap pledd kommet i hus!


Denne gangen valgte jeg fargen antrasitt, som passet perfekt sammen med den gule stolen vår.
Litt røft og tøft.....!


Etter at Sofus og jeg var ute på skogstur har det virkelig blitt høststemning i stua....
Den fine høstbuketten pynter opp sammen med et utvalg puter i NydeligFlotte høstfarger.



Nå som det står november på kalenderen, må jeg innrømme at jeg begynner å glede meg til jul!
Selvom jeg ikke aner hvordan julefeiringen i år blir for vår del. (!!!) Men jeg gleder meg sånn til desember og førjulskosen vi kan få til her hjemme, nå som vi alle er samlet under et tak!


Enn så lenge skal vi kose oss med mørke høstkvelder, 
fyr i peisen, ulltøfler, varme pledd og tekopper... 


Nyt kvelden! Vi blogges....


* Pleddet er sponset av VIGA *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...