mandag 9. mai 2016

Alle gode ting er 12!

ENDELIG har vi vært på en ultralyd hvor vi gikk smilende ut av undersøkelsesrommet!! Alle gode ting er 12!! 12 ultralyder var det som måtte til... 
Vi var tilbake på Rikshospitalet i dag for å se på utviklingen i fosterets hjerne. Vi fikk en lege jeg følte jeg kunne prate med, og vi ble tatt på alvor! Alt så kjempe fint ut med babyen, som 100% sikkert er ei jente (!!!) og vi ble "friskemeldt" fra Riksen, og slipper å dra på flere undersøkelser der!! Legen flyttet også terminen tilbake til opprinnelig dato 28.09 (vi fikk ny termin 04.10 på OUL) siden den passet bedre etter tidligere beregninger, og fordi en termin målt på en tidlig UL er mer nøyaktig enn en termin på ordinær UL... Så da er jeg 20+1 likevel, og HALVEIS * JIPPI * Når det gjaldt blødningene som har holdt på i to uker, kunne de ha en sammenheng med at det så ut som jeg har delt morkake. En stor oppe bak, og en liten som var nede bak. Jeg er henvist til fødepoliklinikken for å undersøke blødningene nermere, og jeg skal på morkakenontroll i uke 32. 
Uansett, nå skal vi virkelig, tross skumle blødninger, prøve å nyte graviditeten fremover!! 
Klara er ihvertfall "friskemeldt"!!!


Her kommer en bitteliten statusoppdatering, siden jeg plutselig er i uke 20 :

Termin :
28 september 2016

Uker på vei :
20 uker + 1 dag.
HALVEIS!!!

Babyens kjønn :
Jente.

Babyens navn : 
KLARA !

Neste kontroll :
Uke 32: UL på sykehuset (morkakekontroll)

Sånn! Mer trengs ikke skrives i denne omgang.
Beklager mye gravidsnakk på bloggen om dagen, 
men sånn blir det, siden dette opptar det meste av tiden min!

Nå skal solen nytes og de gode nyhetene feires med jordbær og bobler på balkongen!

Vi blogges...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...