tirsdag 10. mai 2016

Sola skinner...

...og jeg er full av soleksem! Det er noe jeg får hvet år! Uansett hvor mye jeg smører meg med solkrem, får jeg eksem på hender, armer og ben de første dagene kroppen min får se sola.... Og etter å ha tatt livet med ro, for å unngå blødninger, de siste dagene i en Baden Baden stol, fant jeg ut at det var best å ta en inne dag i dag. Så jeg har vært nede i kjelleren og sydd litt.....og kost meg med min nye favoritt iskaffe!!!


For å kunne kjøpe alt som står på ønskelista til lille Klara må jeg tjene litt ekstra penger. Så i dag har jeg brukt dagen til å sy noen NydeligFlotte putetrekk på bestilling! En rolig aktivitet, som passert kroppen min fint i dag... Om du er intressert i å ta en titt på putesalget mitt, kan du følge med på salgskontoen min på instagram @nydeligflott_salg. Der kommer alle putetrekkene ut for salg. Her er en liten sniktitt på hva du kan velge mellom :


Om du ikke har Instagram, men likevel kunne ønske deg et NydeligFlott putetrekk eller to, så er det bare å sende meg en mail : nydeligflott.salg@gmail.com . Putetrekkene måler som oftest 50x50 cm, men kan sys i andre størrelser også. Prisen for et putetrekk ligger på mellom 200-250 kr. Noen stoffer har jeg lite av, mens andre stoffer har jeg mye av. På bildet under her ser du det siste putetrekket i samlingen min. Dette finnes det kun 3 stk av. To i 50x50 cm og et i 40x60 cm. Pris : 250kr . Ofte gjelder det å være raskt ute om man vil sikre seg et putetrekk i det stoffet man ønsker. Disse putene er veldig populære og blir fort solgt unna nå som sommeren er på vei! 



* HAHA * Se der fikk jeg lagd et lite reklameinnlegg for den lille putefabrikken min gitt!! Det var vel ikke det jeg hadde tenkt til da jeg begynte å skrive på dette innlegget... Jaja , sånn ble det i dag. Nå skal jeg ut og slappe av litt i sola med en kopp te, før jeg går og henter Sofus i barnehagen...

Ønsker deg en NydeligFlott dag videre!!

Vi blogges...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...