torsdag 19. september 2013

NydeligFlott hobbyrom...

 Nå begynner hobbyrommet mitt virkelig å se ut som er hobbyrom!
Jeg stortrives der nede i kjelleren....
(...selvom det fortsatt er litt skummelt å være der på kvelden da...)
Ja, jeg er litt mørkeredd, og tror bittelitt på spøkelser...

* hihi *


Har det ikke blitt NydeligFlott?
Her skal kreativiteten virkelig få lekt seg utover høsten og vinteren!
Med fine stoffer fra loppemarked, tapeter i alle farger, masse maling og decoubagelim....
Her skal det jobbes, lekes, og koses!

* gleder meg vilt *


Det står flere små og store møbler i kø her nede,
og bare venter på å få et NydeligFlott design.


Ønsker deg en kreativ torsdag!

4 kommentarer:

  1. Wow så herlig og inspirerende rom! Skulle ønske jeg hadde et eget hobbyrom jeg også, men er også glad for det lille hobbyhjørnet jeg har på soverommet. Elsker fargene dine og kos deg med masse kreative sysler. Jeg gleder meg til å se hva du finner på :-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Gurimalla for ett flott hobby rom du har ,og for ett lækkert gulv, det likte jeg:)KOs deg mye der, skal bli koselig å se hva du skal lage for noe fint:)nydelig liten dere har:)Hilswn Trønderfrua

    SvarSlett
  3. Digg med eget hobbyrom - og ditt er så fullt av flott farger :)
    Jeg har også fått meg et hobbyrom, men det mangler litt på å være helt ferdig. Men bare å ha et rom som er "mitt" er helt supert!

    Ha en strålende fredag og helg!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Såå fint hobbyrom, Julie! :) Jeg er skikkelig misunnelig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...