fredag 20. september 2013

Min første hjemmelagde retropute!

Utrolig nok så var symaskinen og jeg gode venner i går!
Den tullet ikke med meg en eneste gang...
Så da fikk jeg endelig sydd putetrekket jeg har gått og tenkt på i noen dager!


Stoffet kjøpte jeg på loppemarked i helgen.
Ordentlig deilig retrostoff!
Jeg har lenge vært på jakt etter noe sånt!




Med den STORE, deilige, myke retroputa godt plassert i sofaen, 
tar vi helgen her i huset...


Fredag = Sofakos med Taco og The Voice 
Enig???


Ønsker deg en NydeligFlott helg!



1 kommentar:

  1. Absolutt enig! Her blir det bare jeg & mannen. Barna skal på helgeferie til besteforeldrene.. Stille,uvant med også litt deilig!
    Nyt helgen!
    Klem Christina
    Ps. Fin pute! Deilig når symaskinen spiller på lag.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...