onsdag 18. september 2013

Støv på hjernen...

Har jeg blitt helt tullete??
Det første jeg gjør HVER DAG, er å støvsuge gulvene i stua, gangen og på kjøkkenet!
Jeg har virkelig blitt avhengig av å gjøre det!


Det er jo med tanke på lille Sofus at jeg støvsuger hver morgen.
For nå som han har begynt å krabbe, så vil ikke jeg ha på samvittigheten at han skal krabbe rundt blandt smuler, hybelkaniner, hår og annet bøss som legger seg på gulvet
iløpet av en dag!


Siden gulvet vårt er hvitt, så synes jo alt sammen og.
Men det synes jeg er kjempe bra.
Tenk om jeg ikke hadde sett alt bøsset som lå rundt.... 
* ekkelt *
Derfor støvsuger jeg hver dag, slik at Sofus og jeg kan starte dagen med lek og moro
på et NydeligFlott gulv!


Så spørsmålet er :
Har jeg blitt en gal husmor, eller er jeg bare en snill og omtenksom mamma????


God onsdag til deg som titter innom!

4 kommentarer:

  1. Hihihi du ikkje åleine,her vasker eg og støvsuger alle gulva kvar dag og vasker over toalett og vasker og,deiligt når det er reint og godt og du som har ein liten og så er det greit å få fekk slik som han kan putte i munnen:)

    Så trur du er ein omtenksom,snill og regnskog husmor eg:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Tja, det er vel litt på grensa ;) Hi hi, neida vi har i grunn hatt det litt sånn en periode vi og etter at lillegutt begynte å bevege seg rundt. Utrolig hvor fort det blir subbete altså.

    SvarSlett
  3. Hehe, her er det også et must å støvsuge minst en gang pr. dag, i tillegg til flittig kost - og støvbrett bruk. Det er ikke fordi jeg er redd for at barna skal komme i kontakt med hybelkaniner, men fordi barna virkelig er utrolig talentfulle når det gjelder å smule og miste mat på gulvet. :P I tillegg drar de med seg sandkassen inn hver ettermiddag ;)

    Liker deres hvite gulv, skikkelig lekkert :) Sofus er en søtis!!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...