fredag 14. desember 2012

Snøkuler...

...jeg elsker snøkuler!!!
I flere år har jeg kjøpt store og små...
Men da jeg pakket de ut av esken på loftet i år, var alle ødelagt!
De tålte ikke vinteren som var!!!
Så nå må jeg starte en ny samling!
Jeg har fått to kuler av mamma i år! 
Sååå søte og små! 
Engel og Snømann...
De står begge på peisen, 
ved siden av lykta med lyset vi tenner for Signe hver dag...
<3

En liten Signe Engel ...

Fredag igjen!
God helg til alle som titter innom!
I dag skal jeg til mamma og lage julesild!

1 kommentar:

  1. Her begynte vi i fjor med julekule samling. En for hvert åt er målet fremover! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...