lørdag 15. desember 2012

Dagens kreativitet...

...Sy en kappe-gardin til vinduet ved spisestua...
Det skulle ikke være så lett som det så ut til.. 
Men resultatet ble jo bra og rett tilslutt...
Den gamle klokka fra mormor fikk seg en ny plass i dag også!!
Jeg synes plutselig at den passet mye bedre i 
kroken ved det gamle skapet, enn over peisen!
Det ga spisestuen 
et mer ryddig, rolig og naturlig uttrykk!!
* NydeligFlott *
 
Snøen laver ned i dag, og gir meg ordentlig julestemning!!!
Det er sååå koselig!
En som ikke synes det er fullt så koselig, er Lambi!
Hun har lagt seg godt til rette i vogna si, og vil ikke ut å tisse, nei!!!
 Lørdagskvelden nærmer seg, og vi skal kose oss hjemme!
Livet er herlig!!!!
Fortsatt god helg, kjære lesere!
Vi blogges!




3 kommentarer:

  1. Så nydeligt og koselig du har det og den klokka var så flott:)snøen gir ein utrulig koselig stemning og håper den ligger lenge for det er så julestemning og kjekkere enn regn og blåst:)
    Ei forsatt flott førjulstid til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært da !!
    Klokken passet utrolig fint her synes jeg !!
    Fargene er så samstemt...

    Skjønner godt at Lambi vil slappe av under teppe i denne dukkevognen :)))
    Herlig !!

    Fin adventsøndag til deg, den 3. i rekken
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Flink, sying ække enkelt spør du meg!!
    Men, hehehehehe, jeg halvdøvver av latter, jeg har aldri sett en hund ligge slik i ei vogn før må jeg si, magisk morro!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...