torsdag 13. desember 2012

Hvor blir dagene av??

13. desember alt?!?
Helt utrolig!
Graviditeten er nå kommet til uke 31...
Helt utrolig det og!
Bare 64 dager til termin...
UTROLIG!!!


...Mellom marsipan og pepperkaker... 
sjokoladekalender og fete middager...

...knipset jeg bilder av noe HELT annet...
Den NydeligFlotteste Cathrine Holm kjelen står frame på benken,
og frister med deilige friske frukter...mmmm!!!
 Kjelen fikk jeg av tanta mi i bursdagsgave!!!!

Gjett og jeg ble glad! 

Siden den er så pen å se på, 
kunne den absolutt ikke stå gjemt bort inne i et skap!!

NydeligFlott!

Kreativiteten bobler i meg i kveld, men bekkenet mitt vil ikke være med på moroa!!!
Så da må jeg ta det med ro, 
og heller skrive ned alt jeg kan sette i gang med
en dag jeg er i bedre form!

Fin torsdagskveld til deg som titter innom!

1 kommentar:

  1. Flere bekken som krangler der ute altså?? Det er fryktelig frustrerende her i gården i alle fall... Jaja, heldigvis går dagene sakte men sikkert, 54 dager igjen, gleder meeeeeg!! ;)
    Nydelig kjele, og nå fikk jeg lyst på frukt... Hmmm... Epler i kjøleskapet!! :) :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...