onsdag 30. mai 2012

Interiørbladene...

...har fått ny plass!!!
Ihvertfall de aller nyeste....
Jeg synes det er for ille å gjemme bort de lekre bladene...
Forsidene er jo alltid så NydeligFlotte!
Så da mååååå jo de nyeste få henge litt til pynt og vise seg frem...
Fin bruk av gamle belter som ikke passer rundt livet mitt lenger...
De er jo alt for kule til å kastes... og jeg som elsker gjenbruk!
Voilá
<3

Deilig å sitte i godstolen og titte i de nyeste bladene...
Hvis jeg vil lese noen av de gamle...så ligger de i hyllen like ved!
De er som "små hellige inspirasjons-Bibler"!!!
( som ALDRI må kastes )
 Ja, dette syntes jeg var en genial idé!!
NydeligFlott ikkesant?
Nå skal jeg på jobb!
Senere i dag får dere se den deilige tapasen jeg lagde i pinsen!
Herlig sommermat til både hverdag og fest....



3 kommentarer:

  1. Ja alldeles nydelig flott:)har tenkt å bruke alle mine blader også til noe spesielt etter hvert:)
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg :)

    NydeligFlott ja!! Så stilig! Du er så kreativ :) Blir alltid så glad av å titte innom bloggen din - så sprudlende farger! :)
    Og jeg er helt enig, forsidene er så fine så de kan ikke gjemmes bort :)

    Gleder meg til å se tapasen :)

    Ha en fin dag, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Herlig idè og nydelig flott ble det hos deg du skjønne gladjente :)))
    Håper du får en nydelig flott dag denne onsdagen !!

    Klem Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...