onsdag 30. mai 2012

Pinse-Tapas...

...vil jeg kalle det... 

Choritzo på Dulcita-tomat 
Strandaskinke på Cantalope, Vannmelon og Mango...
MMM
Under ser du lekre fargeglade fruktspyd...
De ble min favoritt...
Så glad som jeg er i farger!!!

NYDELIGFLOTT

 Jeg fikk helt dilla...
Og lagde masse små "pirkere" med herlige godbiter på...
Under ser du Babybel med drue...
&
Butterdeig-pinner....med havsalt , oregano og ost...
Kjempe gode!!!!
Herlig snacks i varmen
<3
Med den sommervarmen vi var så heldige å ha nå i pinsen, 
var det ikke stort man klarte å få i seg av mat...
Men frisk frukt og salt snacks fristet litt like vel...
Bildet over er fra frokosten 2.pinsedag...
...Siste rest spiste jeg på jobb i dag!!!
MmmmMmmmM
De andre på pauserommet ble litt misunnelige...tror jeg
* hihi *

Nå skal jeg henge opp bildene jeg malte i pinsen...
Se de deilige fargene jeg blandet sammen a!!!

NYDELIGFLOTT


2 kommentarer:

  1. Så mye herlig tapas.
    Likte godt de fargerike fruktspydene.
    Spent på bildene dine.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Dette så jammen godt ut!! Så fint du hadde stelt istand! Og det er alltid kjekt å ha med litt rester på jobb, istede for ei kjeldelig brødskive :) KLEM.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...