tirsdag 29. mai 2012

Inne igjen...

...etter en helt fantastisk NydeligFlott pinse helg...... 
Nå kan jeg sette meg foran data´n med "god samvittighet..."
For nå har vinden snudd, og det er for kaldt til å kose seg ute om kveldene...

Merk: Denne var i skyggen da bildet ble tatt!!!


Vi har storkost oss ute hele helgen, derfor jeg har ikke blogget så mye.... 

Men fortvil ikke! 

Kamera har vært med meg på alt jeg har gjort, 
...og det vil jeg vise dere de neste dagene!
Bildet over er fra fredag... da var det nesten litt for varmt...
Bare se her...
...Lambi ligger på bordet for å kjøle seg ned...
 Velkommen til mine herlige nye følgere!
<3
Jeg er overlykkelig hver gang det legger seg til nye følgere!
Det varmer så godt i hjertet mitt......å vite at noen liker det jeg gjør!!!

Jeg fikk en veldig god og artig idé denne fredagen....
...Hvordan oppbevare interiørbladene mine 
på en NydeligFlott og litt annerledes måte...
Jeg har ihvertfall ikke sett noe lignende før...
...og det får du se imorgen tidlig...
( må jo dele opp "pinse-innlegget" litt, så det ikke blir for mye på en gang )
;-) 
Takk for så mange herlige hilsner jeg har fått iløpet av helgen!!!
<3 
<3  LOVE  <3
<3
Nå skal jeg kose meg med alle bildene fra pinsen, 
og lage flere NydeligFlotte innlegg til dagene som kommer...
Sov godt alle dere som titter innom meg ikveld!


3 kommentarer:

  1. Herlige bilder.
    Med sånne herlige varmegrader kan det bli litt varmt ja, kjekt dere har stuebord med kjøleeffekt hehe.
    Jeg er hjemme igjen etter pinsetur til Spania, litt rart når det er like varmt her som der.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Hei snuppa :)

    Så herlige pinsebilder :) Håper gradestokken kan vise de tallene igjen snart :)
    Og lille søte Lambi har funnet det perfekte stedet å kjøle seg ned på - så søt <3

    Nå gleder jeg meg til å se oppbevaringen av interiørbladene dine :) Og flere herlige pinseinnlegg :)

    Ha en fin kveld, vennen, og kos deg:)
    Klem og smil Lisa:)

    SvarSlett
  3. Ja trodde jeg skulle stryke med på fredag:)
    ha en fin onsdag
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...