tirsdag 13. mars 2012

D.I.Y - blomstervase

En cognac-flaske vi fikk i bryllupsgave er nå tom...
Hva gjør man da??
Lager en vase!
Jeg lagde en vase i still med "a little bird" serien min...
Synes det er gøy med før og etter bilder!!
FØR
ETTER
Den fikk en fin plass i vinduet.
 Se så fint dagslyset skinner igjennom!!


Har du ikke sett "a little bird" serien min? Da kan du trykke her!!!

Kos deg med bloggen min du, så drar jeg en tur på jobb!!
Godt å være tilbake igjen....
Blogges senere i dag!! 
Gleder meg!!!!

2 kommentarer:

  1. Ikke så mye som skal til for å forandre ting...imponert over kreativiteten din:)
    Ble en kjempesøt vase ut av en flaske som andre muligens ville kastet i søpla...flink du:)

    Ha en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  2. Så kult!! Kjempeartig med før/etter bilder, ja! Vasen ble jo knalltøff. Ha en fin dag. Klem Siri

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...