mandag 12. mars 2012

D.I.Y - Knagg

Noen gamle sølvgaffler har ligget gjemt bort i en skuff alt for lenge....
Ideén blir utprøvd....
kan en gaffel bli en knagg???

Ja det gikk fint!
Her henger kjøkken-håndkle fint!!
Ser for meg at det hadde vært kult å ramme inn 
gaffel-knaggen også, enten i en gammel treramme eller
kanskje med washi-tape?
Må bare få tak i det først....
Jeg vil lage en hel knaggrekke en gang også... 
Må bare få tak i mer gammelt bestikk først.. 
Ser for meg skjeer og gaffler på en beiset planke.
Måtte bare legge ved bildet av den fine loppe-koppen min og noen flere sølvgaffler... 
Sååå deilige fine farger!!

Tusen Takk til alle nye følgere!!!
Det varmer i hjertet mitt at dere vil følge nettopp MEG
<3
<3
<3
Det er sol i dag, så nå skal jeg ut å spraylakke masse ting...
Kanskje jeg viser fram noe i morgen!!
Har ihvertfall viet dagen til kreativitet....

Ha en NydeligFlott mandag!!!

4 kommentarer:

  1. Så morsom ide:) Det ble en veldig fin knagg:))

    Ha en flott dag
    Klem

    SvarSlett
  2. Stilig! :)
    Skal jaggu prøves...

    Ha en fin mandag videre! :)

    SvarSlett
  3. Stilig idé! Mye kult hos deg! Jeg har hatt lite tid til blogg besøk i det siste. Tusen takk for koselig hilsen hos meg!
    ha en flott helg! klem Hege

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...