tirsdag 13. mars 2012

Å SKAPE ER GUDDOMMELIG

Jeg har laget litt mere ting til krydderhylla mi....
Ivrige meg... bare MÅ vise fram!!!
Nytt italiensk krydder i en liten glass-krukke!! 
Oi, nå poppet det inn enda en ide her gitt...
Tror nok jeg må kjøpe flere sånne krukker...
Det har vært sånn "oste-syltetøy" oppi den, 
fra matbutikken...sååå søt form!
Fikk et glass til av mamma... så snill vettu.... 
så nå er snart alle rommene fyllt
MEN... det jeg har mest lyst til å vise i dag, 
er rammen jeg lagde igår!
Spraylakket en gammel messing-ramme jeg fant på et "loppis"
Malte plata hvit, og puttet på disse flotte ordene som jeg synes passet helt perfekt på krydderhylla som JEG har skapt helt selv!!!

Kos deg masse denne tirsdagskvelden!!!
HUSK : GIVE AWAY
vi blogges
<3
<3
<3

1 kommentar:

  1. Så stilig krydderhylle du har laga:). Kastet faktisk to slike fine søte glass - krukker i dag! Tror jammen meg jeg må ta de opp igjen og vaske dem.
    Takk for fin inspirasjon:)))
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...