torsdag 30. mai 2019

Hei igjen!

Obs!! Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget!!
Frykt ikke, alt er bra med oss, bortsett fra at jeg er litt sykemeldt om dagen da. 
Men mann, barn og hus har det NydeligFlott!


I dag, på kristihimmelfartsdagen, slapper vi av og koser oss hjemme. 
Ute pøser regnet ned, så vi tilbringer fridagen inne. 
Sofus og Pappa´n sitter i stua og bygger lego...


Klara og Batman koser seg i senga inne på rommet til Klara. 
Batman elsker å sove i senga til Klara, 
og kan gjerne ligge der inne og slumre hele dagen. 
Klara koser seg med melk og Pappa Gris på iPad´n sin. 


I skrivende stund sitter jeg ved kjøkkenbenken med utsikt utover hagen. 
Rundstykkedeigen står og hever, og den turkise kaffekanna er fylt med nytraktet kaffe.
Ute har vi et stort prosjekt på gang. Ny STOR veranda!!! 


Det er mye jobb igjen før den står ferdig, 
men når den gjør det vil det bli en stor og NydeligFlott veranda på to nivåer! 
Gleder meg veldig til å begynne å innrede med møbler, planter og tekstiler!!



Ellers går dagene med til sying nede på byrommet mitt!
Kjoler til meg og klær til barna. Bukser, jakker gensere og bodyer.
Elsker å sy, og jeg bruker det litt som terapi nå som jeg er sykemeldt.


Nei, nå må jeg avslutte dette innlegget, og bake ut rundstykkene...
Ønsker alle som titter innom en NydeligFlott fridag!

Ps. oppskrift på rundstykkene jeg baker finner du HER

Vi blogges...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...