tirsdag 12. februar 2019

Hei sann!!

I Skrivende stund sitter jeg i en sofa på jobben. Jeg har en halvtimes pause som jeg tenkte jeg kunne bruke på å skrive litt til dere, mine kjære lesere, som jeg absolutt ikke har glemt.

Etter at jeg begynte å jobbe har hverdagene ( og helgene ) bare flydd av sted. Og jeg har prioritert hjem og familie fremfor å oppdatere dere her inne, noe som samvittigheten har fått kjenne litt på. Samtidig så er jo bloggen bare en hobby, og ikke en jobb. Jeg tjener ikke noe på å blogge, så den kan lett velges bort, når andre ting står på listen over gjøremål. Jeg har også tenkt mye på hva i alle dager jeg skal skrive, når jeg først legger ut et blogginnlegg. Så i dag skriver jeg bare alle tankene som faller inn i hodet mitt, denne lille halvtimen jeg har satt av til bloggen.

I vinter har jeg, som sikkert mange andre, vært veldig trøtt og sliten. Vinter, kulde og mørke tærer virkelig på energien. Men da jeg gikk hjem fra jobb i går fikk jeg skikkelig vårfølelsen. Solen skinte, snøen smeltet litt, og varmegradene kjentes på kroppen. Jeg smilte om kapp med sola, der jeg gikk langs veien med favorittmusikken på ørene. Energien kom plutselig tilbake til meg! DIGG!!



Så var det barna da, mine NydeligFlotte to små...
I helgen ble Sofus 6 år gammel. Tenk det!! Til sommeren blir han skolegutt!! Tiden går så alt for raskt!! Men han gleder seg, og er veldig klar for nye utfordringer....
Klara nyter dagene i barnehagen, og har etterhvert blitt en trygg og glad barrnehagejente.
Hun trenger fortsatt å skjermes mye løpet av dagen, med er mere og mere med på det de andre toåringene finner på.


Sånn, det var det jeg rakk å skrive i denne omgang. Nå begynner tiden å renne fra meg,
så jeg får pakke sammen sakene mine og komme meg ned til barna på avdelingen min igjen....

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott dag, også blogges vi igjen plutselig!!



1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...