fredag 27. juli 2018

Sommerfugler...

I dag har vi vært en tur på stranda... Siden det var meldt hele 34 grader varmt og sol fra skyfri himmel var vi nesten nødt til å ta den 30 minutters lange trilleturen det er fra huset vårt og ned til vannet.... Det var så varmt da vi skulle gå at jeg tok på meg en nyvasket kjole, som enda ikke var tørr... Men gjett om den tørket på veien!!!


I den siste svingen før vi kommer ned til stranda 
passerer vi en helt fantastisk vakker liten kjøkkenhage, 
som også er full av blomster i nydelige farger.... 
I år var den også full av sommerfugler!
Når de flakset over blomstene fikk jeg nesten følelsen av snø....
store hvite snøflak som lavet ned...
Så mange sommerfugler har jeg aldri sett på en gang.... 


Kamera måtte frem, og bilder måtte knipses..... 
Det var ikke lett å ta bilde av de flaksende hvite "sommer-fnuggene" 
eller "snø-fuglene" om du vil... Men jeg fikk tatt et par bilder før 
Sofus utålmodig ville at vi skulle fortsette de siste meterne ned til vannet.



Nå er vi hjemme igjen, og skal nyet den varme sommerkveld på altanen, etterfulgt av både måneformørkelse og blodmåne, og er vi oppe lenge nok kan vi kanskje få et lite glimt av planeten Mars, som Vistnok også skal være ganske så nærme planeten vår i kveld! Spennende!! Og hvis du lurte, så var astronomi et av favorittfagene mine da jeg gikk på ungdomsskolen!! * knis *


Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott fredagskveld!!

Vi blogges...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...