tirsdag 31. juli 2018

Glade sokker...

I går kledde Klara og jeg på oss morsomme sokker!
I posten hadde det nemlig kommet en pakke med fargerike sokker, fra HappySocks.
Klara sine sokker var dekorert med badeballer, og mine hadde bananer på seg.


I esken lå det også nye sokker til gutta! Sofus fikk blå sokker med delfiner på, og Pappa´n fikk rosa banansokker som meg, pluss en matchende boxershorts !

* Hihi! *


Mulig Batman ble litt sur for at jeg ikke hadde bestilt sokker til henne, 
for hun var veldig ivrig etter å angripe sokkene mine, 
der hun lå midt på gulvet og ventet på føtter å jakte på....


Nå sover Klara så da skal jeg benytte alenetiden min flittig,
og gå ned på syrommet mitt og sy litt.

Vi blogges...


* Sokkene er sponset av HappySocks *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...