mandag 6. mars 2017

Til salgs !

I helgen var vi på hyttetur, og Klara vår på hytta for aller første gang. Turen gikk kjempe bra,
men ettersom Klara sitter igjen med tusenvis av nye inntrykk, så har dagen hennes i dag for det meste gått med til spising og soving. Så da har jeg fått litt tid sammen med symaskinen min igjen, og sydd ferdig noen smekkebestillinger. 
Jeg har også fått sydd noen ekstra smekker for salg. 


Ting jeg syr for salg pleier jeg å legge ut på salgsprofilen min på instagram @nydeligflott_salg
Men om noen av følgerne mine ikke har instagram, så tenkte jeg at jeg kunne jo legge de ut her på bloggen også....


Ser du en smekke eller fler du er intressert i, så ta kontakt med meg på mail : nydeligflott.salg@gmail.com eller skriv her i kommentarfeltet...


Smekkene har myk fleece på baksiden, og borrelås. 

PINGVINER : 60 KR SOLGT

BRUN : 60 KR SOLGT

GRØNNE ELEFANTER : 60 KR SOLGT

PRIKKER : 60 KR SOLGT

BLÅ ELEFANTER : 60 KR SOLGT

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott ny uke!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...