onsdag 1. mars 2017

Smekkefabrikken....

....er åpnet igjen! Jeg har endelig funnet en fin måte å få brukt opp litt stoffbiter som er alt for små til å sy putetrekk av.... Smekker!! Før helgen gikk jeg til innkjøp av intet mindre enn 25 meter med borrelås.... Så nå skal jeg sy smekker i laaaange baner. De er ikke til Klara, for hun har smekker så det holder. Så disse smekkene skal selges. Jeg synes det er så gøy å sy ting til andre, og da er det ekstra hyggelig at jeg får inn bestillinger fra nybakte mødre rundt om i landet.... 15 smekker er allerede bestilt, så når Klara sover på dagtid, og alt husarbeidet er unnagjort prøver jeg å sy så mange smekker jeg klarer!


Det er så deilig å føle at jeg har nok energi til overs igjen, slik at jeg kan bruke tiden min på slike kreative prosjekter som dette! Hipp hurra! Pengene jeg får inn skal vi bruke på en sykkelvogn som vi ønsker oss så veldig!! Håper bare jeg får råd til å kjøpe den før sykkelsesongen er over! * knis *

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott dag!
Vi blogges...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...