mandag 2. januar 2017

2017

Godt nytt år alle sammen!
Nå er jeg endelig "tilbake", etter en liten juleferie.
Selvom vi bare har kost oss hjemme hele julen, fylte dagene seg opp likevel, slik at jeg måtte bortprioritere å oppdatere her inne på bloggen. Men nå er jeg tilbake.... for fullt....håper jeg.

Alene hjemme.
Mannen min er tilbake på jobb i dag, for første gang siden Klara ble født. Og Sofus et tilbake i barnehagen etter fire uker med juleferie.... Vi holdt han hjemme i desember pga mye sykdom i barnehagen. Gjett om han har gledet seg til å se kompisene sine igjen!
Så nå er vi hjemme alene, Klara og jeg. Det er stille i huset. Og Klara får all min oppmerksomhet. I skrivende stund sover hun søtt i sengen sin, ved siden av meg her i stua. Jeg har vasket og hengt opp tøy, brettet tøy og satt på nok en klesvask. Det blir mye klesvask om dagen, da vi er livredde for å få skumle bakterier i hus. Så i ettermiddag må både mannen og Sofus bade/dusje og skifte tøy med en gang de kommer hjem!! Vi gjør alt vi kan for at Klara skal holde seg frisk og rask. Og enn så lenge har vi klart oss ganske så bra.


Jeg har mammaperm!!!
I dag er den første dagen jeg har ordentlig følelse av å være hjemme i mammaperm, selvom jeg har vært sammen med Klara hver dag siden hun ble født for 7 måneder siden. Klara og jeg, helt alene hjemme, hele dagen. 

Den nye hverdagen...
Mannen min jobber sent hver dag, så Klara må være med å hente Sofus i barnehagen. Er veldig spent på hvordan det skal gå! Det tar sikkert litt tid å komme inn i de nye hverdagsrutinene, men jeg satser på at vi klarer å lage NydeligFlotte dager, med litt planlegging!

Det er mye jeg kunne skrevet om i dag, men jeg lar det bli med dette. 
Årets nyttårsforsetter og Klara´s utvikling er to av blogginnleggene jeg har planlagt å dele med dere iløpet av uken, så følg med! 

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...