torsdag 29. desember 2016

Romjulsturer i nærmiljøet...

Det er deilig å komme seg litt ut iblant. 
Så de siste dagene har mannen og jeg byttet på å ta med Sofus på tur....
Her kommer et bitte lite bildedryss fra noen av turene vi har vært på.

På denne stokken tok mannen og jeg bryllupsbilder for snart 6 år siden...

Gøy å ha et helt jorde å løpe rundt på!

Batman er ofte med oss på tur.

"Hugge ved....."

Hvem bor her tro?

Det var en stor julegran !!

Oi, en trestol....!

Beklager lite aktivitet på bloggen i disse dager! 
Tiden strekker ikke helt til. Men jeg kommes sterkere tilbake rett over nyttår!!! 
Og det gleder jeg meg veldig til! 

Ønsker deg som titter innom en NydeligFlott kveld!

Vi blogges...
*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...