mandag 28. november 2016

1. søndag i advent

Planen min var å lage et NydeligFlott blogginnlegg i går, men det rak jeg aldri. Dagene og kveldene er hektiske med to små barn vet dere. Så da kommer bloggingen i siste rekke. Men nå som mannen min er hos tannlegen, Sofus er i barnehagen og Klara sover søtt i sengen ved siden av meg.... Da har jeg et par minutter til overs.....


1. søndag i advent.
Endelig var dagen her, og vi kunne hente ned esken med julepynt fra loftet! Sofus synes det var så spennende å ta ut ALT som lå oppi julekassen. Og han pyntet ivrig med julekuler på dørhåndtakene rundt om i huset... Og soveromsdøra hans fikk selvsagt flest kuler på seg!!


Til og med Klara ble pyntet, der hun lå i vippestolen sin og fulgte ivrig med på storebror.


Sofus var så hjelpsom i går at han insisterte på at det var han som skulle støvsuge.... Mulig han gjorde det fordi jeg hadde fortalt han at vi kunne leke sammen etter at jeg hadde støvsugd i stua. Mon tro om han synes jeg bruker lang tid på det, for han støvsugde ivrig rundt omkring, og når han var ferdig sa han glad "Sånn, mamma! Nå kan vi leke"

* hihi * 


Jeg fikk lurt han til å pynte glassjuletreet vårt, mens jeg støvsugde ferdig stuen, 
og det synes han var veldig gøy å gjøre !!


Hei sann! Nå våknet det ei sulten frøken i sengen ved siden av meg her.....
Så nå er der på tide å avslutte dette innlegget!


Flere innlegg om julepyntingen kommer... 

Vi blogges!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...