fredag 6. mai 2016

Fredagsblomster...

Endelig er fredagen her... Eller, det har jo ikke så mye å si for meg som er sykemeldt om dagen. Men det er noe spesielt når fredagen kommer likevel. Det merket jeg da jeg var hjemme i permisjon også. Fredag var den beste dagen i uka. Endelig helg liksom... Selvom jeg var hjemme hver dag. Merkelig, men sånn føles det i dag og. Jippi! Fredag!! Endelig helg...



Da jeg hadde permisjon og var hjemme med Sofus, plukket vi alltid blomster når fredagen endelig kom. Det var liksom noe spesielt koselig med å kunne pynte litt ekstra opp i huset på fredagen. Og nå som vårblomstene har begynt å spire i hagen kunne jeg endelig pynte opp med blomster igjen...


Og heldig som jeg er så har favorittblomsten min endelig spronget ut. Forgmemmeiei! Og i dag fant jeg den i tre forskjellige farger også!! Hvit, blå og rosa... 


*NydeligFlott *


Tidligere i uka plukket jeg blomster sammen med Sofus, og nå har han lært at han skal plukke blomstene laaaaangt nede på stilken, og aller helst med saks. Han er glad i å plukke blomster, og ville gjerne ha en liten vase med blomster inn på rommet sitt også.

Legg forresten merke til at jeg har forandret litt på bildeveggen i stua igjen. Nå er den mer sommerlig og fin i fargene. Bildeveggen har irritert meg de siste ukene, og tilslutt fant jeg endelig ut hva problemet var... Den manglet fargene rosa og lilla. Så da måtte jeg bytte litt på bildene igjen. Heldigvis har vi et lite lager med bilder i kjelleren, så når jeg trenger forandring, går jeg bare ned dit og leter etter noe "nytt". 

  • Telysholderne og lampen er fra Kremmerhuset
  • Blomstervasene er fra fretex. 
  • "Batman" er fra Jeanette Nilssen
  • Hyllene og de turkise skuffene er fra Ikea
  • Tegningene med lilla detaljer er fra Dølt.
  • "Sofus på kanonen" er også tegnet av Dølt.



Nå skal jeg straks en tur på posten og sende av gårde alle pakkene med stoffer som ble solgt under retrostoffsalget jeg hadde tidligere i uken! Gøy å kunne glede andre med NydeligFlotte stoffer også. Selvom jeg plukket ut en ganske stor bunke med stoffe for salg så har jeg fortsatt MYE igjen, som jeg skal kose meg med selv... Hihi! Gleder meg til å sette i gang med å sy små kjoler og diverse ting til Klara!!


 Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...