torsdag 7. april 2016

I mamma´s sko...

Jeg sto ved klesskapet og prøvde et par kjoler,
da Sofus plutselig fikk øye på noen høyhelte sko.
De måtte selvsagt prøves.
Og når man først skal prøve et par damesko, 
kan man like greit ta på seg et strutteskjørt i samme slengen....


Det søteste og morsomste lille vesenet!!!
Tusen takk for alle gratulasjoner og koselige ord jeg/vi har fått 
etter at jeg fortalte dere om graviditeten!!
Det varmer!!!!

Liten statusraport :
Uke 15+4
Denne uken var jeg tilbake på jobb, etter to mnd med sykemelding.
Jeg har jobbet litt hver dag, og formen har bare blitt bedre og bedre!
I går hadde jeg kynnere for aller først gang, 
så jeg bør nok fortsatt ta det litt med ro, selvom jeg føler meg bedre...
Det er forresten over to døgn siden jeg hadde vondt i hodet. 
Så nå tror jeg at jeg har klart å senke skuldrene 
og latt nervøsiteten og stresset rundt graviditeten slippe litt tak.
Kanskje jeg endelig kan begynne å nyte graviditeten.

Ukens JA-mat : Femkornbrød med honning
Ukens NEI-mat : Ketchup                      

I morgen har jeg fri, og i helgen skal jeg 
bare slappe av og kose meg sammen med familien!

Ønsker deg en NydeligFlott helg!

Vi blogges...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...