onsdag 6. april 2016

Det nye barskapet...

...har jeg ønsket meg lenge!!
Og gjett om jeg hylte da søsteren min 
stolt viste frem sitt nye ovale barskap en dag i høst...
Vi har begge ønsket oss et slikt ovalt barskap i flere år... 
og nå hadde hun endelig fått tak i ett til det hye huset sitt...
Heldiggrisen, gjett om jeg var misunnelig!!


Misunnelsen gikk raskt over da jeg noen uker senere ble oppringt av søsteren min,
hun hadde nemlig funnet et til ovalt barskap, på finn.no,
og hun lurte på om jeg fortsatt ønsket meg et slikt....
Svaret var JAAAA!


Og flaks for meg at jeg har bursdag i desember...
For på julaften fikk jeg endelig mitt eget ovale barskap i jule/bursdagspresang!!

* Hipp hurra *


Er det ikke NydeligFlott ? ! ? ! !

Vi blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...