tirsdag 9. juni 2015

Sommergarderoben...

...er klar!

I dag designet jeg min egen NydeligFlotte kortbukse!


Jeg klippet, sydde og noterte målene.
Noen små feil må man regne med når man lager sitt eget mønster, 
og pusler sammen en kortbukse for aller første gang... 
Men jeg synes resultatet ble overraskende bra!!


Retrostoff fra Ebay, og ribb fra Stoff og stil.


Gøy å ha på seg noe som ingen andre har!
Denne skal jeg absolutt lage flere av...


Sofus ville også være med på bildet...


Buksa hans har jeg også sydd!
Både jerseystoffet med biler på og den orange ribben er fra Stoff og Stil...


Se på lille Sofusen min...
 Har´n ikke blitt stor!!!

* knis *


Og, JA, jeg har selvsagt turkise Converse!
De har jeg fått av verdens beste svigermor.

Vi blogges...


Følg meg gjerne på Instagram : @nydeligflottbloggen & @nydeligflott_salg

1 kommentar:

  1. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...