fredag 5. juni 2015

Na-na-na-na Na-na-na-na....

... BATMAN !


For noe uker siden vant jeg denne plakaten, 
fra smillaland.se ! 


Jippi!! Den skal få henge på veggen ved mannens side av senga!!


Er den ikke tøff!! 


Man skvetter nesten litt i det man får øye på den!!
* knis *


Ved siden av Batman henger et postkort med påskriften :
" The sky is the limit... "


I dag har vi litt feminint sengetøy, 
men jeg synes Batman passer godt inn her fordet!!


Sengetøyet har jeg sydd selv av stoff jeg kjøpte på Ebay.
Pompomsene på veggen har jeg laget av servietter.
Nattlampa er fra Loppis.

Les også : Pompoms D.I.Y


Dagens nattbort er en stor stabel med gamle interiørblader...

Tips : Legg bladene med "ryggen" inn, så ser de ikke så rotete ut!


Følg meg gjerne på Instagram : @nydeligflottbloggen & @nydeligflott_salg


Ønsker deg en NydeligFlott helg!!

Vi blogges...






1 kommentar:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...