fredag 28. mars 2014

Jippi!!

Det er sol, det er fredag, og data´n vår er frisk igjen!
Alle bildene er tilbake i iPhoto.... For en glede!!!


I dag har jeg og Sofus vært ute HELE dagen!!
Vi har gått den lengste turen, og virkelig kjent på det deilige og varme vår-været!!
Livet er herlig!!!


* hello *
I dag får dere hilse på en ny liten kar!


NydeligFlott Kylling...

Jeg sydde han i går kveld...
Planen var egentlig å sy en uglepute, 
som jeg hadde sett et bilde av på instagram...
Men isteden for å herme etter noen andres idé, 
fant jeg raskt ut at jeg heller ville lage mitt eget design...


Derfor ble det tilslutt en kylling-pute...
Siden det snart er påske!!
* hihi *


Nå sitter han så fargerik og glad i sofaen,
sammen med de andre putene...


Det var gøy å sy på denne måten,
så kyllingputa får nok snart noen venner!!

Det er morsomt å få til ting man aldri har prøvd før!
Trikset er : Å ikke være redd for å prøve... (!!!)
* knis *

Ønsker deg en kreativ og NydeligFlott helg!!



1 kommentar:

  1. Du har en stil HELT ulik min, men jeg kan jo ikke annet enn å smile når jeg kommer inn i din fargerike verden heller da :)
    Søt pute du har laget :) Tipper den er populær hos Sofus også?

    God helg ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...