onsdag 26. mars 2014

Datatrøbbel!!!

Vi har litt datatrøbbel om dagen...
Da vi skulle oppgradere iPhoto, ble iMac´n full, 
så nå får vi hverken åpnet iPhoto eller sett på bildene våres... 

Det føles kjempe skummelt...
Tenk om alle bildene våres skulle forsvinne (!!!)
Skrekk og gru!

Mannen min er på saken, og jeg håper at alt ordner seg til slutt!!!

Jeg får heller ikke lagt inn nye bilder, 
så i dag får dere nyte synet av dette bildet 
som jeg hadde liggende på skrivebordskjermen...


Søte Sofus, som står og ser på søppelbilen nede i gata...

Siden jeg er i Nib´s soverom finale, 
så må jeg vel minne dere på at i dag er siste mulighet for å stemme!!


Håper dere bruker stemmeretten deres, 
og stemmer på (... MEG... ) et soverom dere synes er NydeligFlott!!
* knis *


Ønsker deg en strålende onsdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...