fredag 12. april 2013

Den grafiske trenden...

...har jeg observert i lang stund nå. 
I interiørmagasiner, og her i blogglandia.
Uten å bli bitt av basillen...
...helt fram til i dag...
Jeg fant nemlig ut at jeg kunne jo lage litt grafisk pynt av 
forskjellige ting jeg hadde liggende, uten å bruke så mye som ei krone :-)
På den måten kan jeg også skape min egen versjon av trenden...
Så nå skal NydeligFlottHjemmet få seg en liten grafisk oppgradering.....
...i NydeligFlott stil... 
Gratis og hjemmelaget...
Stay tuned, for D.i.Y´s  &  StepByStep-pictures
...ops!
Glemte nesten å si....GOD HELG :-)

9 kommentarer:

  1. Synes den grafiske trenden er kjempestilig og er spent på hva for noe fint du skal vise frem.også likte jeg veldig godt den lilla lysestaken din! Fortsatt fin dag til deg

    SvarSlett
  2. Kjempefint, og den vekkerklokken i innlegget under var utrolig tøff. Ønsker deg en fin fin dag. Hilsen Tone :)

    SvarSlett
  3. Nydelige lysestaken i fineste lillafargen:)gleder meg til å sjå kva du vil vise med det grafiske!

    Fin fredag og ei god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. kult og kreativt! Gøy med DIY, gleder meg! Ha en fin helg:O) KLem Neri :O)

    SvarSlett
  5. Herlige farger! Tommelen opp for DIY!
    God helg! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  6. STILIG!
    Å...det er ikke barebare i denne interiørverden! Du er så god til å bruke farger, jeg blir så inspirert! Allikevel er er det sort/hvitt innlegg hos meg i dag...liker liksom alt!;) skulle hatt et retrorom, et klassisk rom, et landlig rom, et hvitt rom o.s.v. tihi;)
    god idè, og fint bilde!
    ønsker deg ei god helg:)
    klem nina

    SvarSlett
  7. Dette gleder jeg meg til å følge med på!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...