torsdag 11. april 2013

Tikk-Takk Tikk-Takk

...klokka går...
Jeg må bare vise dere den gamle klokka jeg har fått tak i!
Det er en tysk Junghans klokke... 
På baksiden er det risset inn datoen 12/10-74
Lurer på hvem denne klokken har vekket i nesten 40 år...
(før den flytten inn hos meg)
...om den bare kunne snakke...
Jeg digger at den har lyse turkise detaljer!

Tiden går fort dere...
I morgen er det fredag igjen...
Og selvom jeg går hjemme i barselpermisjon, 
er fredag fortsatt den beste dagen i uka!!!
...tja...vår og vår... 
Det snør tett i tett ute nå...


2 kommentarer:

  1. Ah, den var skikkelig kul!
    Deilig med sånne funn!

    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  2. Kjempekul klokke!! Minner meg om ei som Mor(min kjære mormor) hadde på nattbordet..! Kjempegøy med slike funn, og bruker også å tenke sånn som deg - hvem har den vekket tro? Spennende å fantasere rundt, hihi :) Tusen takk for kommentar inne på min blogg, det var kjempekoselig :D Ønsker deg en flott kveld! klem fra Edel

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...