tirsdag 2. april 2013

April...

Vel overstått påske alle sammen!
Håper dere har kost dere masse.
Min påske har vært veldig vekslende...
Den var både koselig, trist, bra og dårlig!
 Koselig å være sammen med venner og familie!
Trist å sitte i solveggen og tenke på Lambi, som elsket å sole seg sammen med oss!!
Bra at solen skinte så vi fikk ordnet litt i hagen.
Dårlig har jeg også vært. Med 39 i feber og dyna godt oppunder øra....
Nå er jeg på bena igjen, og klar for 
APRIL & VÅR
endelig
Litt forskjellige bilder i dag...
Bildene viser:
  • Klokke og sykler, arvet av mormor..
  • Hjemmelaget liten tavle.
  • Puter fra Jysk og kremmerhuset.
  • Hjemmelaget lampe.
  • "Klokkefatet" har jeg malt selv
  • Nymalt stafeli i hjemmelaget farge...
  • Diverse bilder jeg har laget selv
  • Gammel slagbenk som alltid har vært i familien...

Legger ved to Sofus-bilder i dag også jeg...
Til dere som ikke følger med på NydeligFlottBaby... 
Han har blitt 7 uker gammel . . .
Nå skal vi ut å trille tur i sola...


6 kommentarer:

  1. For noen utrolig flotte bilder, her trivdes jeg godt så jeg legger meg til som følger og gleder meg til å se mer på den flotte bloggen din

    SvarSlett
  2. Så trist det var å lese om Lambi! :/ Håper det går bra! Lekre og friske bilder du deler med oss i dag! :) Liker godt fargene! :) Og søte Sofus da! ;) Vilde har blitt 5 uker allerede, tiden går jo så alt for fort!! Ha en fin tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så lyse fine bilder. Vårlig. Jammen er Sofus blitt stor. Nydelig gutt. D

    SvarSlett
  4. Så stor og fin gutten din har blitt! Kjedelig med sykdom i påsken, håper formen er bedre nå!

    Ønsker deg en fin fin uke videre:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Da fant jeg jo frem til den flotte bloggen din, her kommer jeg gjerne innom igjen. Herlige vårlige bilder du viser. Og for en nydelig gutt!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Takk for at jeg fikk anledning til å titte innom bloggen din! Har lest litt frem og tilbake, og skjønner at bloggen har vært en fin ting å sysle med når ting ellers har vært tunge. Herlig å se at dere har fått et nytt barn, og at kreativiteten blomstrer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...