mandag 3. september 2012

Søteste...

...kanin skålen, som jeg bare måtte ha!!
Jeg var innom kremmerhuset i dag, 
for å kjøpe de NydeligFlotte putene jeg har ønsket meg lenge...
Og som de sier i en reklame : "..jeg hadde mer til overs..." 
Så da måtte jeg bare ha den søte kanin-skålen også!
Og siden jeg i natt har ligget og drømt om gult godteri (fra godt & blandet posen)
måtte jeg jo bare kjøpe meg en pose og kose meg med!
Det er jo tross alt mandag...
..og september...
..og høst...
..og 3 dager til ordinær ultralyd...
Mye å feire på en gang....eller no!
hihihi
Ha en NydeligFlott  mandagskveld!!
PS. Mannen min har lånt kamera i dag, 
så de NydeligFlotte putene får dere se en annen dag!!

7 kommentarer:

  1. Det kanin fatet var kjempe fint - passet bra med gult godis i den.
    Det er godt vi alltid har en grunn til å handle litt ekstra:))

    Delta gjerne i min giveaway:)

    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. For en koselig godte skål. Jeg likte så godt den nye høst layouten i toppen av bloggen din.

    SvarSlett
  3. Så herlig kaninskål:))
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Så flott skål!! Ser for meg fatet fylt med påskemarsipan... får vann i munnen av å tenke på det :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Utrolig søt skål, har ikke sett den på kremmerhuset her.
    Må nok ta meg en tur til ;)
    Så spennende med ultralyd da, husker såå godt hvordan det er :)
    Ha en super uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så søt den kaninskåla var! Den kunne eg tenkt meg:-). Eg var faktisk innom Kremmerhuset i dag ( eg bur ikkje i nærheta ), men såg ikkje den fine skåla der.
    Handla nyleg på nettbutikken til Kremmerhuset og det var veldig greit. Bestillte den uglevasen(som eg elska)og ein fuglevase. Fine begge to. Såg heller ikkje uglevasen på butikken så det var bra eg bestillte den. (berre måtte ha den:-)
    Ha ei fin veke Julie!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  7. Koselig å unne seg litt nytt:)Håper formen din er bra.
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...